پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

قرار ملاقات

جهان داستانی هرتا مولر جامعه ای کمونیستی و سرکوب گر است. در این داستان نیز سخن از احضار شدنهای پیاپی و بازجویی های اعصاب خرد کن و زندگی تحت نظارت شدید سیستم حکومتی رومانی است.

نمود چنین جامعه ای افرادی است که به یکدیگر بی اعتمادند و سعی در خبرچینی از هم برای حکومت اند. گاه گذاشتن یادداشت کاغذی کوچکی در جیب لباسهایی که در تولیدی دوخته می شوند تا به ایتالیا و جهان آزاد بروند، بلکه وسیله ی نجات زنی از دل کارخانه های پر از خفقان باشند بهانه ی خبرچینی و اخراج و احضار شدن به جرم خیانت و جاسوسی است.

رفتار توهین آمیز و سوء استفاده کردن بازجو از زنهای تحت بازجویی موتیف پررنگ جهان داستانی مولر است.

نگاه دقیق و موشکافانه ی مولر به تاثیر مخرب حکومت دیکتاتوری بر روح و روان مردم، داستانی درخشان و دردناک می آفریند.

قرار ملاقات

هرتا مولر

هیرمند


کتاب قرار ملاقات اثر هرتا مولر | ایران کتاب



برای گذاشتن این پست و یافتن عکس کتاب در سایتهای خودمون باید فیلترشکن استفاده کنم.بدون قندشکن مطلقا سایتی رو باز نکرد. حبذا به این تدبیر نبوغ آمیز.حبذا. مباد که این نوابغ رو بدزدند و ببرند سایر ممالک مخروبه ی جهان رو آباد کنند.

کله ی پدرتان!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.