پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

کنستانسیا

رئالیسم جادویی بخش انکارناپدیر مورد علاقه ی من از ادبیات داستانی است. در این جهان می توانی هرآنچه را در طبیعت جهان ناممکن است، ممکن کنی و تصاویری بسازی که هرگز در زندگی عادی نمی شود مانندش را پیدا کرد.

فوئنتس در ارائه ی جادوی ادبیات استادانه قلم می زند. مرگ مساله ی مهم داستانهای اوست و گویا در فهم چگونگی آن تن به رئالیسم جادویی داده تا این معما را حل کند.

سرگذشت اسفناک تبعیدی ها که پیامد جنگ و اختلافات سیاسی است، سبب از هم پاشیدن خانواده های زیادی در طی سالها و قرون گشته و ارواح سرگردان آنها در پی به هم پیوستن مجدد لابلای سطور داستان کارلوس فوئنتس شنا می کننذ تا بالاخره در روز مرگ راوی حقیقت را بر او آشکار کنند.

 

کنستانسیا

کارلوس فوئنتس

نشرماهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.