پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

گرسنه

یه نفر چند روزه قهره. غذا نمی خوره. از بیرون هم چیزی بخری نمی خوره.من از این ور دارم پرپر می زنم که بچه م گشنه ست. الان ضعف می کنه. از حال میره. چرا آشتی نمی کنه؟چرا توی همون اتاقش غذا نمی خوره؟ و ...

وقتی میره بیرون، وقتی می رم توی اتاقش برای کاری، دوتا سطل یک کیلویی بستنی . یه جعبه خالی پیتزا پیدا می کنم که در ساعاتی که ما بیرونیم و خونه نیستیم خریده و خدمت شون رسیده و دیگه گرسنه نیست!

بازم از جذابیتهای مادرانگی میگم براتون.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه شنبه 31 اردیبهشت 1401 ساعت 13:20

مطمئنم که تا همین جا هم عالی تربیت کردین مگه می شه مامانی مثل شما داشت و خوب نبود والا مثلا لحنم شوخی بود ولی الان که می خونم می ببینم بیشتر فضولی و جدی شده

شما محبت دارین. ولی خودم می دونم که نتیجه ی مورد نظرم رو نگرفتم( بچه نیاد اینا رو بخونه صلبات!! )

سمیه پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1401 ساعت 10:39

سلام علیکم خوبین
لطفا به عنوان مادر به یک نفر یاد بدین قهر کردن خیلی بده بخصوص برای اقا بهتره چهارتا بگه و دوتا بشنوه و تموم شه یه کاری نکنه خانم آینده هی بگه مامانش قهر قهرو تربیتش کرده

علیکم السلام
تمام تلاشم رو می کنم که مرد قوی و محکم و منطقی و منصفی تربیت کنم. امیدوارم بتونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.