پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

تخفیف

هر نوع نمایشگاه حضوری و مجازی و طرح تخفیف رو حرام اعلام می کنن و فحش و نفرین می کنن به هرکسی که از این تخفیفهای فصلی و سالانه استفاده کنه و کتابفروشی های کوچک رو حمایت نکنه و ازشون خرید نکنه. بعد یهو میان میگن ( دوست جونی ها مجوز ما هم رسید. از این به بعد از ما هم توی طرح تخفیف خرید کنین). هرچی هم تا حالا گفته بودن فراموش می کنن. بعبارتی دیگی که برای من نجوشه، سر سگ توش بجوشه.

بهترین کار همینه که هرجا دیدی با توان مالی و شرایط دوری و نزدیکی راهت به مراکز فروش، همخوانی داره خریدت رو انجام بدی و ناله نفرین های آدم های پولکی و دوزاری رو به هیچ بگیری .

ناشر، کتابفروش و هر صنف دیگه ای که همراه نمیشه با روزنه های کم سویی که طرح تخفیف توی روند کتابخوانی ایجاد می کنه و نه تنها تخفیف نمیده بلکه حکم میده خون اون ناشر و کتابفروش هایی که تخفیف میدن حلاله و مردم بیشعورن ( به همبن صراحت)که نمیان از من خرید کنن و میرن از تخفیفیه خرید می کنن، آیا موجود دلچسبی خواهد بود؟

نظرات 1 + ارسال نظر
ترمه چهارشنبه 31 فروردین 1401 ساعت 09:44

سلام
دقیقا همینطوره
خانم معروف توی کتاب باز، م.م یه مدت داد و هوار داشت که از نشر پرتقال ابدا کتاب نخرید برای بچه تون، حالا اما بیشتر معرفی‌هاش از این نشر هست. یا شهر کتاب‌ها رو اصلا کتابفروشی نمی دونست خنزرپنزر فروشی بودند، اما الان شریک کتابپارکه که نسخه کپی شهرکتاب هست، البته لباس نوجوان هم دیدم تو کتابپارک، که بنده خدا شهر کتاب هرگز سمت فروش لباس نرفته دیگه.
بله حکایت همان دیگ و سگ است.

خانومی که گفتین رو نمی شناسم. اما کلا هر توصیه یا منعی برای خرید کتاب دقیقا بسته به منفعت و ضرر شخص هست. کمتر پیدا میشه که توصیه و منع ها از روی دلسوزی و تخصص باشن.
بنظرم بهتره آدم به سلیقه ی دوستانش یا به بخت و اقبال خودش تکیه کنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.