پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

فراموشی

به راحتی یادم میره چی خوندم و کی خوندم و ناگهان چند هفته بعد جایی نامربوط یادم می افته که ای وای من فلان کتاب رو خوندم و مطلبی ازش ننوشتم.

خوابهام یادم نمی مونه. کارهایی که باید انجام بدم رو اگه یادداشت نکنم، مطلقا به یاد نمیارم.

یکنفر گفت بیهوشی چندساعته ی جراحی این وضعیت رو تقویت می کنه.

قرار بود اسفند که دوره ی تجدید داروهام بود به دکتر در این مورد بگم که اونم یادم رفت.

شوق و ذوق و عشق نوشتن ادامه ی قصه رو هم که جدی جدی فراموش کردم که چه شکل و ماهیتی داشت.



سوال:

پس چرا تو از یادم نمیری؟ پس چرا تو هرجا که میرم باهام میای؟پس چرا تو رو فراموش نمی کنم؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.