پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

عزت

تازه منو پیدا کرده. دو سه سال همکلاسی بودیم.

اولین شگفتانه ش این بود: جدا شدی؟ آخه عکس از شوهرت نمیذاری.

بعدیش: چرا اینقدر آشوبی؟ چرا اینقدردردهات رو جار می زنی؟ چرا اینقدر ضعیفی.( دومین سالگرد مامان بود و مطلبی نوشته بودم و خونده بود)

بعدیش: بیا بهت یاد بدم چطوری عزت نفست رو ببری بالا.


خاک بر سر منِ بی عزت نفس که تا این وقت نفهمیدم خودمو.


آها یادم رفت:

اول اولی که پیدام کرد گفت: تو خیلی روحیه لطیفی داشتی. فکر نمی کردم به من اینقدر بی حس باشی که دنبالم نگردی و پیدام نکنی.( پیجش پرایوته و تازه هم پیج زده.با حروف اختصاری هم پیج داره. منو هم از طریق یکی از همکلاسی های مشترک پیدا کرده)


خدایا بیا منو بخور.

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 8 اسفند 1400 ساعت 09:03

سلام تو اینستا استوری های نیکی رو واسش فوروارد کنینم خیلی خیلی مطالب خوبی در مورد اظهار نظر کردن و نظر دادن در مورد ظاهر و اخلاق و .. داشتن niky.world

سلام. خب موضوع اینه که اهل رفتار متقابل نیستم. فقط میام غر هاش رو اینجا می زنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.