پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بایکوت

از بس همه همه جا هستن دو کلام بی ملاحظه و بی رعایت نمی تونم بنویسم.

توی کانال، اینستا، و اینجا.

پسرک رو اخم و تخم کردم که از کانال بیاد بیرون. اونم اومد. ولی ...

اینو بذار کنار اینکه: از ما حرفی نزن. از ما چیزی ننویس.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا پنج‌شنبه 25 آذر 1400 ساعت 19:57

سلام عرض ادب ...
آخ گفتی ...
حرف دل ...
موقعه گرفتن اینقدر عزیز میشی ولی ولی ولی موقعه پس دادن بعد از دو سال بهش میگی پولو بده ... بیا ببین ...
حالا ما خوردیم ..
حالابرای چیت هست ...
برای چی می خوای ...
می خوای برای چه کاری ..
باید توضیح بدی..
نمی دونم فکر می کنن میخوای پول ازشون قرض کنی ...
این خدمت شما ...

شب یلدا پیشاپیش مبارک

سلام
با تاخیر یلدا مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.