پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

شیم

شیم آن یو پری

اینا چیه نوشتی؟

نظرات 5 + ارسال نظر
اعظم یکشنبه 17 مرداد 1400 ساعت 03:11

وای وایی
۲۴ تا کادو زیادهه

لازم بود
باید می‌فرستادم

اعظم جمعه 15 مرداد 1400 ساعت 15:05

وااااا
مگه کتاب رو یه تعداد مجانی نمیدون؟
بخرین؟
چند حساب می‌کنند حالا؟
منم بی پول بودم، فقط دوتا کتاب خریدم
بی‌سابقه اس، سقف کارت ملی ام بمونه

ده تا میدن به نویسنده
بیست تا هم خودم خریدم
الان فقط۴تا دارم
تخفیف مولف هم۲۵ درصده

کارت من خالی خالی خالیه

اعظم چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 00:29

راستی طرح خانه کتاب چیا گرفتین؟

از ققنوس مقادیری از نهنگم رو خریدم.بی پول شدم.
طرح تابستونه رو فقط تماشا کردم و حسرت خوردم

اعظم چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 00:23

الهیی

..

اعظم دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 22:26

سلام
اولین نویسنده‌ای هستینا به خودش این حرفو میزنه، اونم سر چهارراه


خسته شدم دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.