پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مقصر

دختر تهدید کننده ی من به لو دادن بیخ گوش نیما در طی مراسم می گفته:

تقصیر مامان تو بوده که این حرف ها پپیش اومده.ماها نباید مثل بزرگترها رفتار کنیم. باید با هم باشیم. دور هم باشیم. هوای همو داشته باشیم.



دوستان از همین تریبون اعلام می کنم هرجا پیرزن و پیرمردی داشتین که دیدین دارن از گرسنگی و تشنگی می کشنش تا از دستش راحت بشن به من خبر بدین. میام نجاتش میدم. همه کاراش هم با خودم.هرجا هم نتونستم همین پرستار خودمون رو میارم کمکم کنه. وقتی میگم نجاتش میدم کاملا رئال میگم. سوررئال و فانتزی و تخیلی نیست.


یکی منو بگیره ببنده به تخت که خونه های مجازیم رو تبدیل به کانون خاله زنک بازی نکنم.

دارم بالا میارم از اینکه بشینم در مورد این چیزها بنویسم و بگم.

برو سر کتابهات زن. برو سر قصه ی ای که ممکنه بخاطر سِرشدن انگشتهات هرگز نتونی تمومش کنی. در دام خل بازی های این دخترکها نیفت. تو نباشی فردا یکی دیگه رو میذارن وسط و براش قصه می بافن. برو به زندگیت برس.


هروقت دیدین من اومدم در مورد وقایع پسا صاد حرف زدم بهم هشدار بدین که تمومش کنم.

مرسی. اه.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمناک آرشا پنج‌شنبه 14 مرداد 1400 ساعت 23:28

سلام وقت بخیر ...
یه مقدار دیر به دیر دارم میام سر میزنم ...
ای داد ...
ای هوار ...
آروم باش ..
آروم ..

چـی شد ..


اینقدر عصبانی ...
چی چی شد ...
این بود آرمانهای ما ...

مرد باش ...
مرد باش ...
مرد ...
محکم باش ...
محکم ..

ببینن منو ..
الکی این حرفها رو زدم آجی قلم طلا ...

راحت باش .. کی به کیه ...


خدمت شما با احترام ...این گلها تازن ...

سلام
ممنون دوست قدیمی
حرفات مایه دلگرمیه
خیلی ممنونم

سمیه شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 09:48

اصلنم خاله زنکی نیست ما که نمی شناسیم غیبت بشه کمی یاد می گیریم اینجوری نباشیم کمی یاد می گیریم قضاوت نکنیم کمی یاد می گیریم جلو دهنمونو بگیریم چیزی نگیم کمی هم مهربونی و ادم بودن یاد می گیریم نگهداری از سالمند خیلی سخته حتی اگه مادربزرگ پدر مادر خود ادم باشه حالا چه برسه که انقد مهربون باشی که بری از یه سالمند دیگه نگهداری کنی و کمک کنی خدا اجرتون بده

کار من از غیبت گدشته دیگه.
واجبه اون دختره بیاد بره لو بده م بگه بیایین بگیرینش حرفای سیاسی می زنه.

سعید پنج‌شنبه 7 مرداد 1400 ساعت 10:50 https://30morghbook.ir

فقط مرسی اه آخرش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.