پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سمیه

این زن جوان خیلی خیلی می درخشه. در نظرم دهه ی سی اوج درخشش و زیبایی و جوانیه. و او در چشمم مظهر همه ی اینهاست. دوروز پیش مناسب گفتن این نکته نبود. امروز بهش میگم.

انشالله که بعد از شنیدن تحسینم از این چشن نظرهای آبی نیاویزه به خودش و در بیوی اکانتهای مجازیش ننویسه ( من شر حاسد اذا حسد).

خب خوشگلی دیگه. می درخشی آخه.  نگم بهت؟

میگم.


اسمشم سمیه ست.

برم با ریتم آهنگه بگم چه بدنی داری سمیه؟

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 09:58

ای وای با من هستین ، شما لطف دارین ، اخه شما که منو ندیدین من فقط خواننده پروپاقرص وبلاگ و کتاباتونم ممنون لطف داریم چش نظرم یادم نمی ره
ببخشید مثلا شوخی لوس بود ولی تیتر خوندم یهو گفتم نکنه واسه من نوشتین که دیدم نه بابا

مطمئنا شما هم از همون سمیه های ترانه ی ساسی هستین
چه بدنی داری سمیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.