پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

متخصص

این خانومه که از کانادا پرشین اواردز رو مدیریت می کنه اردیبهشت به اینستام پیام داد و شماره گرفت و واتساپ ارتباط گرفت و جواب دادم: من تخصص ندارم. اجرای کارگروه رو شرکت نمی کنم. برنامه ی معرفی و بیوگرافی نویسنده رو در خدمت تونم. 

گفت شرکت خواهید کرد، مطمئنم.



و توی این دو هفته که دارن کارگروه ها رو اعلام می کنن ،  اونقدر متخصص در شاخه های ادبی در تبلیغات معرفی برنامه های جوائز ادبی ایرانی پیج اون خانوم دیدم که به خودم میگم: این همه آدمی که  دور و نزدیک می شناختی متخصص بودن و تو نمی دونستی.

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم دوشنبه 11 مرداد 1400 ساعت 22:16

یعنی خصوصیه برنامه هاشون؟

فکر کنم بله
چون لینک میفرستن برات و تو با لبنک وصل میشی بهشون
ندیدم عمومی پخش بشه
اینکه زوم ندارم و ساز و کارش رو بلد نیستم هم بب تاثیر نیست

اعظم شنبه 9 مرداد 1400 ساعت 10:40

سلام
این که میگین چیه؟
آدرس بدین با سایتش یا تلگرامش آشناشم.

سلام
خودشون با یکی از اپلیکیشن های ارتباطی لینک می فرستن و کارشناس بهشون لینک میشه و مصاحبه می کنن یا کارگروه را اجرا می کنه.با اپلیکیشن (( زوم)) میان.
سایت ندیدم. تلگرام هم نمی دونم دارن یا نه. اینستا پیام میدم و بعدش با ایمیل
persian Awards

خانومه اسمش مژده مقدم هست

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.