پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بال بهرام

پروانه گفته بود جوجه تیغی دخترک را توی تراس تنها نمی گذارد، از ترس کلاغ ها. معصوم تایید کرد و گفت کلاغها جوجه تیغی دخترک قشنگش را با نوک گنده شان سوراخ سوراخ کرده و کشته اند. توی کتابی که همان وقتها توی دستم بود خواندم کلاغ ها  به خرگوش هم رحم ندارند و خدمتش می رسند.

چندروز قبل لاک خالی لاک پشت بزرگی کنار سطح چمنی پارک بود. لاکی سوراخ سوراخ و خالی از گوشت. بوی تعفن می داد. گفتم : کار کلاغ هاست؟

توی پارک دیده ام که کلاغها هندوانه  نیم خورده ی آدمها را می خورند.زاغی ها برای سگ کرک کرک می کنند. سگ مادر تازه زاییده و توله های ریزش را زیر شمشمادها پنهان کرده. زنی توی طرف یکبار مصرف برایش غذا می آورد و زیر شمشمادها می گذارد. سگ مادر را دیده ام که از آبنمای  کنار شمشادها آب می خورد. تند تند و عجولانه. بعید نیست از ترس زاغی ها باشد. بعید نیست زاغی ها هوس توله سگ کرده باشند. بعید نیست توی همین پارک کوچکی که زن معتاد، مرد معتاد، پسر و دختر جوان معتاد پرسه می زند، سگی برای حفاظت از توله هاش تند تند آب بنوشد و از محیط اطراف شمشادها دورتر نرود.

امروز یک بال سیاه وسط چمن ها بود. یک بال از بدن جدا شده. یک بال از یک کلاغ. کلاغی که حتما مرده. چطور و به دست کدام جانور نمی دانم.

گفتم: این بال همان ((دیدی که چگونه گور بهرام گرفت)) است!

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم سه‌شنبه 1 تیر 1400 ساعت 00:33

این نشر کشف جدیدم هست
کتاب دیگه ای هم داره به اسم جادوگران بدکارگان و ساحران
اینو هم همراه مردم گیاه سفارش دادم
هردو خیلی خوبند
کتابای جالبی تو این نشر هست
فعلا این دوتا رو خریدم ببینم چی میشه

چه اسم شگفت انگیزوسوسه کننده ای

اعظم چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 01:55

مبارکتون باشه
نمیدونم از سیبوک خرید دارید یا نه؟
اونجا موجود داره
چهارشنبه هفته پیش، سفارش دادم،دیروز رسید.
کتاب جالبیه

ممنون
تا حالا از سایت خرید نکردم. مستقیم به کتابفروشی سفارش میدم

اعظم جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 17:18

سلام
خوبین؟
بهارانه کتاب چی خریدید؟
یه کتاب پیدا کردم، خوراک شما
مردم گیاه، نشر فرهانه

https://farhameh.ir/product/%d9%85%d8%b1%d8%af%d9%85-%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87/

سلام
لیستم رو دادم .هروقت همه ش موجود شد می فرستن. حتما عکس میذارم. بعضی هاش رو هم نداشتن.

این کتاب رو هم فورا سفارش دادم گفتن ندارن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.