پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

هیس

اگه مجرد هستین برای متاهل ها نسخه نپیچین. اگه متاهل هستین برای مجردها نسخه نپیچین. اگه بچه ندارین برای بچه دار ها نسخه نپیچین. اگه پسر دارین برای دختردارها، اگه دختر دارین برای پسردارها، اگه مذهبی هستین برای غیر مذهبی ها، اگه غیرمذهبی هستین برای مذهبی ها، اگه جوان هستین برای میان سال ها، اگه میان سالی هستین برای جوان ها، اگه حیوان خانگی دارین برای اونایی که علاقه ای بهش ندارن، اگه علاقه ای به حیوان خانگی ندارین برای اونایی که حیوان خانگی دارن ...

تو مرد و زن شگفت انگیز نیستی که بتونی هی در قالب و پوسته ی دیگری فرو بری و بتونی مثل اون ببینی و فکر کنی و تصمیم بگیری.تا اونجایی که من خبر دارم هم، فیلم و کارتون ترنسفورمر فقط در دنیای فانتزی امکان تحقق داره. پس تو همون قالب و ترکیب ثابت خودت رو داری.نمی تونی با کفش یکی دیگه راه بری. نمی تونی دنیای یکی دیگه رو زندگی کنی. نسخه پیچی رو تعطیل کن لطفا.

دو دقیقه سکوت کن عزیز من...

تز نده  اینقدر .

سکوت کن.

آفرین.

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 ساعت 02:25

سلام
عید گذشته مبارک
واای
من میگم توان سکوت در مورد هر اتفاقی که افتاد نعمتیه
که متاسفانه اکثرا ندارن
خب یکی تو یه برنامه‌ای گفت نویسنده بیکاره، خب..
اون خنده های رامبدجوان، برای این بودکه آخ جون اسمم وایرال میشه... نه به حرفی که گفته شد...
و حدسشم درست بود..
چرا باید در مورد همه چی نظر داد
به نظرم خیلی وقتها نظر دادن در مورد موضوعی، اون موضوع بی اهمیت رو اعتبار می‌بخشه
تماممم
چقدرم اونی که گفتین فهمیدید کی رو میگم
بالا منبر رفت
الله الله

سلام
عید شما هم مبارک

اتفاقات ناراحت کننده کم نیستن. ولی من واجب نمی دونم راجع به همه شون واکنش نشون بدم. حالا یکی مثل فیروز کریمی هم نویسنده شناس نباشه. خب نباشه. خود لمپنش با اون ادبیات گفتاری چقدر برای من اهمیت داره که حرفاش بخواد مهم باشه؟
والله

خیلی ها واکنش نشون دادن. خیلی ها که فکرش رو هم نمی کردم.

تنها پنج‌شنبه 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:32 http://fdaeto.blogfa.com/

دو دقیقه سکوت!

شاد باش مهربون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.