پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ظالم علیه ظلم

چندماهه که از اواخر ماه نت نداریم تاااااا دهم ماه بعد. پسرک خدمت نت رسیده و با یوتیوب گردی و استریم نگری و آنلاین گیم و آپارات بینی خیلی قشنگ و شیک مجبورمون می کنه با سرعت صدوبیست هشت، اگر شد یکی دوتا متن تایپی توی نت ببینیم و خلاص.

این بار شوریدم. کلی سرو صدا و توضیح و تهدید و مخلفات. طوری شد که دوتا پسرها مجبور شدن با نت گوشی پدرجان شان کانکت بشن برای کلاس ها.پسرک امتحان هم داد به همین وضعیت.

با وصل شدن نت خانگی، باز می رفت توی اتاق و فقط برای دستشویی رفتن بیرون می اومد غذاش هم توی اتاق صرف می شد. افت محسوس سرعت باعث شد دیروز تموم دریچه های دسترسی ش رو مسدود کنم.

رفت توی اتاق و هی عکس فرستاد توی واتساپ. دور آیکون یوتیوب رو  دایره کشید و فهموند ( باز هم راهی برای داشتن نت پرسرعت دارم). تبلت رو مودم کرده بود.

از توی اتاق بلند گفت: پیامبر گفته کسی که جلوی ظلم نایستد خودش هم ظالم است. من جلوی ظلم شماها ایستادم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.