پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

شورای نرخ گذاری

قاشق و چنگال، هرکدام ۵۰۰ تومن

بشقاب و لیوان هرعدد ۱۰۰۰ تومن

قابلمه و ماهیتابه ۱۰۰۰۰ تومن

اجاق گاز ۳۰۰۰۰ تومن

جاروبرقی ۳۰۰۰۰ تومن




نرخ گذاری  پسرک برای انجام کارهای خونه در شرایط اضطراری مثل بیماری مامان و اومدن مهمون و غیره.

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 12:03

می گم این چه شواری نرخ گذاری اجاق گاز 30 تومن قیمت گذاشته فک کردم عین حق خواربار تو فیش حقوقی 40 تا تک تومن

این هزینه ی تمیز کردن اجاق گازه
میگه هربار تمیزش کنه دستمزدش میشه سی هزارتومن

سهیلا چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 10:49 http://Nanehadi.blogsky.com

چه دقیق قیمت گذاری کرده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.