پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

یکی بده، چهارتا ببر

فکر می کنم از نظر روحی آمادگی ورود به عالم اعتیاد بسیار شدید و وخیم رو دارم. دست و پاهام اونقدر درد می کنه و دردش اونقدر وحشیانه ست که تمام شب رو ناله می کنم و بدم میاد از خودم که مثل پیرزنها داره نک و نال می کنم از درد جسمی.

این بود  آرمان های ما عزیزم؟

قرار بود من جراحی کنم، برش دارم بره و من هم از دردهاش راحت بشم.

چه وضعشه آخه؟

یه چی رو بردی چهارتا چی جاش آوردی؟


به تاسی از اجداد و نیاکان ، پلیز سنتی . تریاک لطفا. با وافور!



اگه دوسال قبل یکی بهم می گفت همچین جملاتی می نویسم می کشتمش.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا جمعه 27 فروردین 1400 ساعت 18:15

سلام ...
بلا به دور...
دور از جون...
عجب رو به افیون اوردین ...
ای داد .ای بی داد...
همین مونده بود ...
سریع هم گفتن بهتون ..برای چربی سوزی و قند خوبه ...
استعداد هم وسط خوب باشه چربی سوزی آغاز بشه ...
خدا همه مریضها رو شفا بده ...
چیزی نیست خوب میشی خواهر ...

سلام
چقدر فایده داره
واجب شد برم سراغش

الهی آمین
سلامتی برای همه باشه انشالله

منجوق جمعه 20 فروردین 1400 ساعت 15:52 http://manjoogh.blogfa.com/

اتفاقا تریاک چیز بدی نیست مانع از چربی و قند خون هم میشه
یک عدد ساقی

چه خوب
اگه شکم آدمم آب می کنه، برم تو کارش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.