پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سال نو مبارک

سلام و ارادت

سال نو مبارک

آرزو می کنم سال شیک و خوشگلی که رقم هاش قشنگه و خودش نمی دونم چطوری خواهد بود، برای همه سالی پربرکت، سرشار از دلخوشی و دلگرمی و سلامتی باشه.

مخصوصا سلامتی که هیچی به گرد پاش نمی رسه.


بعد از یکماه و چند روز، نشستم پشت لپ تاپ و عرق ریزون و با احساس ضعف( واقعا ضعف و سرگیجه دارم. نمی دونستم نشستن پست لپ تاپ هم انرژی می خواد...) تایپ می کنم.

دلم می خواد توی این هفته ای که آقای همسر شبها نیست، می تونستم با لپ تاپ جان، دستی بالا بزنم برای نوشتم بقیه ی داستان. اما ظاهرا هنوز زوده.

فعلا باید همون پسرک رو پذیرا باشم در آغوشم و متلک ها و تکه های جگرسوزش رو تحمل کنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 01:17

سلام
سال دلخواه داشته باشید، سال نو مبارک باشه.
اول سلامتی، دوم سلامتی، سوم سلامتیبرای همه، بخصوص شما.

سلام و صد سلام
همچنین برای شما هم سالی پربرکت و عالی بشه الهی

فاضله دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 17:46 http://1000-va2harf@gmail.com

سال نو وقرن نو مبارک

سال نو مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.