پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ژله

باز امشب حالم بهتره بیام برم در پوستین خلق و ابراز فرشتگی کنم.

یه وقتی برای کسانی پرپر می زدم که هرچی می نویسن با اشتیاق بخونم و کیف کنم. اصولا همین مدلی ام. بشدت هیجانی و احساساتی. 

گاه به خودشون هم گفتم که چقدر کلماتشون رو دوست دارم.

مدتیه که دلزده شدم از هرکی و هرچی. وقتی زیرپوست حرفاشون زیرآبزنی هم صنفهاشون و تهدید و فحاشی برای گرفتن امتیاز و رتبه ست، میگم  می بینی ، هیچکس شبیه حرفاش نیست. حرف فقط حرفه. باد هواست. اصل اون چیزیه که ازت متصاعد میشه.اون هیبت پشت نقاب حرفهاته. 

و معتقدم هرچقدر هم که تلاش کنیم عاشقانه بگیم  و دلبری کنیم، همدرد و مهربون باشیم و صورت بخراشیم و فغان کنیم برای مردمان ندار و گرفتار، مودب باشیم و با پرستیژاجتماعی و فرهنگی، از یه جایی که حواسمون‌نیست، اون موجود بی شکل و بزرگ، مثل ژله ی  وارفته،  از چهارچوب نقاب مون بیرون‌می زنه و معلوم می کنه خمیرمایه مون‌چیه.

حتی رغبت نمی کنم بخونم و از چینش کلمه ها لذت ببرم.نخونده،  یک لایک طبق عادت و تمام.

نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم دوشنبه 2 فروردین 1400 ساعت 02:34

سلام
خوبین؟ امیدوارم هرچه زودتر خوبِ خوب بیشید.
سال نو مبارک
بهترین رو در این سال پیش رو داشته باشید.
و... من فقط یاد یه نویسنده افتادم، که البته انقدر ازش شدید دلزده شدم، کتاب آخرش رو همون زمان چاپش که تابستون، گرفتم، اما حس خوندنش رو ندارم.
خدایی در مورد همچی نظر میده‌‌، از افتادن برگ درخت بی اجازه‌اش تا حرف مفت هر کدوم از مجری های تی وی، دبیرکلی سازمان ملل برازنده‌اشه، جون میده برای ابراز نگرانی برای همه چی
والله:
دیگه احتمالا فهمیدین کیه

سلام عزیزم.
سال نو مبارک.
انشالله برای شما هم پر از برکت و سلامتی و دلخوشی باشه این سال.


فکر کنم فهمیدم

آرمناک .آرشا یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 00:38

سلام ...
عرض ادب ...
سال نو روبه شما تبریک عرض می کنم ...
سالی پر از سلامتی و برکت در کنار همسر و بچه های مهربونت باشید ...


http://dl.tabamusic.com/Music/1399/04/Garsha%20Rezaei%20-%20Darya%20Darya%20(128).mp3

سلام
سال نو مبارک
ممنون که یادم بودی دوست قدیمی

ربولی حسن کور یکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت 23:00 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من دیگه ژله نمیخورم!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.