پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خرید

لیست خرید ماهانه رو  ده-دوازده روز قبل نوشتم.گفتم آخرماه میریم خرید و دو روز گنبد بریم  برای سال مامان و بعد جراحی کنم. تردد بین شهر ممنوع همچنان موند و جراحی جلو افتاد و امروز پدر- پسر رفتن خرید.

لیست رو برداشتن و پرسیدن: از هرکدوم چندتا؟ و تازه متوجه شدم چون خودم همه چی رو چشمی و ذهنی میشناسم ،علاوه بر اسم برند و تعداد ، حتی نیازی به نوشتن بعضی اقلام ندیدم.

لیست و گرفتم با یه خودکار که شرح و توضیح اضافه کنم. مثلا جلوی پنیر یه چارت سه شاخه کشیدم.شاخه اول: خامه ای،مارک فلان .بزرگ. شاخه دوم: سفید مارک فلان،بزرگ.شاخه سوم:فلان مارک جعبه ای. یا جلوی دستمال توالت: چهاربسته دوتایی.دستمال کاغذی یک بسته سه تایی گلدار..جلوی ..

دیدم لیستم شد طومار.شلوغ و ناخوانا. شفاهی توضیح دادم چی رو از کجای فروشگاه بردارن.بعد دیدم افاقه نمی کنه.پاشدم بعضی چیزا رو از توی یخچال و کابینت نشون دادن،که: از اینا.

الانم هر دودقیقه یکبار تلفن زنگ میخوره که: فلان‌چیزو از کدوم نوع؟ 

بیان ببینم چه کردن.


نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت 18:37 http://Nanehadi.blogsky.com

متاسفانه خرید کردن آقایون اینجوریه.باید دستورالعمل دقیق باشه.

منجوق یکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت 21:45 http://manjoogh.blogfa.com/

به نظرم تماس تصویری بگیرین بهتره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.