پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سرفه ی تیز

میگه: مامان احساس تیزی یی، چیزی نمی کنی؟

میگم: چطور؟

میگه: آخه با دردهایی که می کشی من مطمئنم دکتر یه قیچی یی، چاقویی، چیزی توی شکمت جا گذاشته که با سرفه ، می خوره به داخل شکمت.

*

سرفه های پشت سرهم و فشار کشنده به بخیه ها بزرگترین مشکلمه. خواب ندارم.تا دراز می کشم انگار توی گلوم دو تا خار درشت از طرفین بیرون می زنه و شروع می کنن به رقصیدن. و سرفه و سرفه و ...

کلی توصیه و راهنمایی گرفتم از دوست و آشنا.  بهتر شده. اما خوب نشده. 

فکر می کردم توی بیمارستان سرما خوردم. اما ظاهرا سرفه ها بخاطر داروی بیهوشیه و دربیهوش های عمومی که  ترشحات ریه   چند ساعت در کمترین تحرک ممکنه، شایعه. 



نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت 08:51

سلام انشاالله که هر چه زودتر خوب خوب شین ولی من شنیدم برای از بین بردن عوارض بیهوشی سبزی گشنیز خیلی خوبه مثلا مثل سبزی پلو بخورین یا آش شو درست کنید

سلام
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.