پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سکوت؟؟؟

این سکوت تون آدمو می ترسونه...

نظرات 7 + ارسال نظر
اعظم دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 23:49

آمین برای همه دعاهای خوبتون
من فعلا خیال خوندن کتابشون رو نداشتم، قصدم بود وقتی میخوام بخونم بخرم، الانم فقط برای این خریدم، شاید زودتر بره چاپ بعدی، خوشحال بشن و امیدوار با این خوشی های کوچیک زندگی.

الهی آمین

اعظم یکشنبه 12 بهمن 1399 ساعت 21:14

منم نمی‌شناسمشون
خلاصه وار کتاب بد نبود، اما چون نمی‌شناختم، نگرفتم.
امیدوارم که هر زوتر خانوم حسینیان سلامتیشو، رو بدست بیارند
خیلی ناراحت شدم

ای وای
من جون دادم وقتی فهمیدم. انگار همه چیز دوباره برام زنده شد.
بخاطر خودش، بخاطر پسرش، بخاطر همسرش، آرزو می کنم هم زود زود خوب بشه و هم شش ماه لعنتی درمان بهش آسون بگذره که می دونم نمی گذره. فقط آرزو می کنم خدا بهش قوت و نیرو و امید بده.
شنیدن بیماری هیچ کسی، هیچ کسی، منو آروم نمیذاره.انگار اون بیماری توی جون من میشینه و درد می کشم با اون شخص.
خدا خودش بغلش کنه.
چقدر این زن امید و انرژی می ده توی حرفاش. چقدر مثبته نگاهش به زندگی. چقدر کیف می کردم از خوندن نگاهش نسبت به اتفاقات تلخ این چندسال اخیر.
من مطئنم حق و ناحق چرنده. خوش بینی و بدبینی چرنده.
غصه ها یه جایی و یه طوری تقسیم شدن که به هیچ مرام و مسلکی ، منصفانه نیست.
ای وای...

اعظم پنج‌شنبه 9 بهمن 1399 ساعت 17:38

هیچی دیگه بانو گوزن رو هم با این که شک داشتم الان بگیرم، امروز رفتم خریدم
باتو سقوط می‌کنم، سارا نظری هم منو صدا کرد، اما من توجهی نکردم
فوری از کتابفروشی اومدم بیرون

مبارکا باشه
من سفارش دادم
ببینم کی میاد

سارانظری رو نمی شناسم

اعظم سه‌شنبه 7 بهمن 1399 ساعت 12:22

خیلی دردناکه کتابش، حس می‌کنم، فعلا نخونی بهتر باشه.

حالاحالاها نوبتش نمی رسه

اعظم دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 22:29

تخم شر رو از کتاب فروشی خریدم ۷۲ تومن، بدون یه قروون تخفیف، اصلا انقدر دردم اومده هنوز بهش دست نزدم.
جستجو رو یک سوم اول جلد۳ هستم.
من از نمایشگاه که یه دل می‌گفت بخرم، یه دل می‌گفت نه، همین الان فقط از نشر افغانی یه ۶ تا کتاب خریدم ۱۵۰ تومن
والا درد داره ۳۵۰ افغانی بشه ۵۵۰۰۰ تومن
این کتاب جنگ چهره‌ی زنانه ندارد رو خوندین؟

به طرز باورنکردنی یی گرون شدن کتابها درد داره
خودم اگه کتابم اینقدر گرون بشه واقعا احساس بدی پیدا می کنم

چهره ز نانه ی جنگ رو همون سال انتشار خریدم.هنوز نخوندم
خدایاااااااااااااااااااا
یه عالمه نخونده دارم من

اعظم دوشنبه 6 بهمن 1399 ساعت 14:05

سلام
نمایشگاه مجازی خرید کردین؟

نه.از دوست وآشنا شنیدم سایت خوب بالا نمیاد و کتابهای جدید برخی ناشرها هم برای فروش ارائه نشده.
شاید از یه کتابفروشی تخفیف دار چندتا کتاب بخرم.
تخم شر و بانو گوزن و اوراد نیمروز رو می خوام.هنوز جدی نیستم.
بقیه بمونه برای فرصتی دیگر و جیبی پول دار تر.
چقدر گرونن همینام. تخم شر 72 تومن

اعظم یکشنبه 5 بهمن 1399 ساعت 01:23

سلام
سلامتید؟
از سکوت نترسین عموئه
والا یه سریال یه فصلش رو با سرعت دیدم به اسم the affair
نمیدونم بقیه رو ببینم یا چی
۵ فصل هست، ریتش هم بالاست
هر فصل ۱۰ قسمت
هر قسمت دو بخش داره، یک بخش از یک ماجرای کلی، یکبار از زبان زن و بار دیگه از زبان مرد روایت میشه.
یچیزی می‌خواستم بگم، گفتم خانواده نشسته به سریال خانوادگی نیستا بسنده می‌کنم
حالا سوال اینه اگر به قول خارجی ها معلومه انقدر so so بود چرا یه فصلو انقدر پشت هم و تند دیدی؟
سوال خوبیه
جوابشم میشه اینکه، می‌خواستم ببینم چی میشه، الانم سوال خودم اینه چی رو در ۴۰ قسمت بعدی گفتن
در نهایت هم فکر نکنم به این زودی برم فصل بعد رو دانلود کنم.
کتاب جنگ چهره‌ی زنانه ندارد رو در کنار کتاب جستجوی زمان از دست رفته می‌خونم.

سلام به روی ماه تون
خوبم ممنون
انشاالله خوب باشین شما هم
سرچ کنم ببینم چیه سریاله
منم یکی دیدم که الله و اکبر. چون بچه رفت و آمد می کنه اینجا نمی تونم اسمشو بگم.ولی اونم خانوادگی نیستا هست.فصل اول هجده قسمت
جستجو جلد چندمین؟
جلد اول رو صوتی گوش دادم. بقیه جلدها هنوز بختش باز نشده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.