پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مجلس نشین!

برای مامو و سونویی که دکتر دعوام کرد و تشر زد که حتما باید برم، رفتم نوبت بگیرم. دونفر برای اسکن ریه اومده بودن.صداشون رو از پشت پارتیشن نوبت دهی می شنیدم.

خواهر کوچیکه نوشته بود: دیشب خواب دیدم تو و یکی از خواهرا مُردین و خودتون توی مراسم تون اومدین نشستین.

خندیدم. نوشتم: رفتم جایی دوتا مشکوک کرونا برای اسکن ریه اومده بودن. اگه از اونا نگیرم و نمیرم، فعلا خبری نیست.

نظرات 2 + ارسال نظر
ترمه چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 20:05

راست گفتید

منم تو همین تهران مازوت اندود هستم

ترمه چهارشنبه 24 دی 1399 ساعت 07:39

سلام

هی میگن مردم نرید سفرو محدودیت ۹ شب و فلان و فلان
خب آقا شما پروتکل خودت رو تو مراکز درمان خودت، رعایت کن نصفش حل میشه
تو این کرونا چرا نوبت حضوری؟ چرا بیمار مشکوک قاطی بقیه؟
من مبتلا شدم، جایی که رفتم کامل جداسازی کرده بودند، داروخانه و تزریقات و حتی پزشک اطفال که بچه های ما رو ویزیت کنه، جدا از بقیه سیستم بود.

ان شاالله که نمیگیگیرید

سلام.
چه عرض کنم.
یه مرکز تصویربرداری پزشکی عطیم چند طبقه ست که کلی کار در حیطه ی آزمایشات پزشکی انجام میده. و فکر کن یکی برای اسکن کمر و زانو بره و با کرونا برگرده، بخاطر محیط اشتراکی بیماران.

دوست من! ما الان داریم بخاطر مازوت خفه میشیم. توی خونه کاملا هوا تیره و سربی و مه الود و کثیفه، بعد توقع داشته باشیم برای جان مون ارزش قائل باشن و بیماران و خدمات دهای رو جداسازی کنن؟؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.