پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خیالی که مال من هست.خیالی که مال من نیست.

قصد انجام کاری رو دارم. انجامش یعنی تموم کردنش. یعنی یکسره کردنش. یعنی بریدن ریسمان نخ نخ شده ی امیدش. یعنی یکدله شدنش. یعنی بریدن و کندن .

می دونم دردها خواهم کشید. می دونم زخمی و خونریز روی زمین خواهم خزید، می دونم بسیار بارها پشیمون و پریشون خواهم شد.اما لازمه که همچین کاری کنم.

ده - پونزده روزه که دارم روزسماری می کنم تا این روز برسه. تا انجامش بدم. تا تمومش کنم. تا به خودم برای ورود به دنیای دردهای بی درمان و پریشانی های بی سامان  خوش آمد بگم.

کناری ایستادن بهتر از راه رفتن روی لبه ی نامطمئن دیوار نازک خیاله.خیالی که مال من هست.خیالی که مال من نیست.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا شنبه 29 آذر 1399 ساعت 19:22

شب یلدا و وصف بی مثالش


خداوندا مخواه ،هرگز زوالش


شب یلدا فراتر از همه شب


نبینم هیچ کس افتاده در تب


شب یلدا زحزن و غم مبراست


شب یلدا مبارک

یلدا مبارک

ممنون از مهرتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.