پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بیایین بیایین لایو آوردم

راستی فردا شب ساعت 10 توی پیج نویسنده ی خلاق، لایو دارم.

در مورد تجربه ی زیسته و داستان نویسی حرف می زنم.

از پیج خودم هم قابل مشاهده ست.


اسمم یا اسم کتابهام رو سرچ کنید بالاخره از روزنه ای به من می رسین ( مثلا نمی خوام  مستقیم آدرس پیج بدم که ریا نشه !! )

ایشششششششش





در افق محو می شود  چون مطمئن نیست آیدی خودش را درست یادش مانده یا نه



1- شاد می زنم امشب؟

خب بعله.

منتظر یه قلب آرمیده در حجم انبوهی از چربی و رگهای بسته بودم. الحمدلله مقصود حاصل نشد.

پس خرسندم!


2- یعنی اینقدر دوست و آشنا این خبر لایو رو استوری کردن که در حد اسطوره های نطریه پرداز ادبیات باید اطلاعات رو کنم برای مخاطب. به نظرم بهتره فردا شب بگم تانکر اینترنت محله مون رو زدن و تا سه روز هم آنلاین نشم که طبیعی جلوه کنه و بپیچونم. نه؟

شماهم نیایین بابا. یه چیزی گفتم حالا. تانکرمون ترکیده!


3- و امیدوارم فالوئرهای اینستا اینجا رو پیدا نکنن و پی به آن روی شخصیت من نبرن! مخصوصا شخصیتم در این دوماه اخیر!!!

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 08:23

چه خوب
بیشتر منظورم خود نویسنده‌هام بود، میان لایو همو ببینند، یا کلاس میذارن.
دیدم، خیلی مفید بود.
معلومه خیلی زحمت کشیدید، کاش همه انقدر مسئول بودن تو کارایی که بهشون محول میشد.
موفق باشید.

چندتا از دوستانی که می شناسم شون از نویسنده و مترجم بودن.
اونم از روی پیامهاشون فهمیدم.
بقیه رو متوجه نشدم.نمی تونستم کامنتها رو ببینم یا ببینم کی داره تماشا می کنه.حواسم به حرفهام بود که رشته از دستم خارج نشه.
ممنون که دیدین. و ممنون از تعریفتون.

هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه....کلی سایت و کتاب زیر و رو کردم و نصف حرفهام رو هم نگفتم

اعظم سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 02:49

نت که همراهی نکرد ببینم
عمری باقی بود ذخیره شدش رو ببینم.
فقط یه سوال
این لایو ها معمولا چقدر آنلاین بیننده داره؟ مثلا لایو شما؟
برام سوال هست که این مباحث چقدر برای اهل اینستا جذابیت داره.

ویوی این لایو دیروز صبح که تکرارش رو دیدم 150 تا بود. ادمین پیج هم از بازخوردش راضی بود می گفت پیام هایی که دریافت کرده حاکی از رضایت بیننده هاشه.
جذاب بودنش برای دسته ایه که اهل و علاقمندش باشن.توی خود ادبیات هم گرایش های مختلفی هست که مورد علاقه ی همه ی ادبیاتی ها نیست.
لایو توی پیج نویسنده ی خلاق به صورت پست موجوده.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.