پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بابا حافظه!!!!!!!!!!!!

هر کی میگه ص مغزش داره از کار می افته ..... ( نقطه چین) این از من!


بدو بدو از مطب دکتر رسیدم خونه. قورمه سبزی ریختم توی طرف در دار تا ببرم برای ص. غذا رو گرم کردم. بهش دادم. چای ش رو هم دادم و دستشوییش رو هم  انجام داد و پوشک رو بستم. نشیت روی تخت و گفت:

-این دختره خیلی ناراحتی می کنه. از اینکه دیگه تو بهش درس نمیدی خیلی ناراحته. مادرش گفت دخترم از ناراحتی آروم قرار نداره. من بهش گفتم ناراحتی نکنه. بچه ست. براش خوب نیست غصه بخوره. من با معلمش صحبت می کنم. دوباره بهش درس بده. حتما خسته بوده گفته دیگه درس نمیدم.

عههههههههههههه نگفتم؟؟؟؟

دیشب با کلیدی که روز قبل زده بودیم در رو باز کردیم و مثل دزدها رفتیم خونه ص!!! ده دقیقه بعد دخترک اومد و مچ مونو گرفت.کصافط! کمی موند و گفت: برم کیفمو بیارم؟ گفتم نه. گفت عه باید درس بدی بهم. برم بیارم دیگه. گفتم نه. گفت مگه درس نمیدی امشب؟ گفتم نه. گفت فرداشب درس میدی؟ گفتم نه. گفت کی درس میدی پس؟ گفتم دیگه درس نمیدم.هی سوال و جواب کرد و همه جا دنبالم اومد. بیرون از اتاق ص بهش گفتم آدم به کسی که بهش درس میده باید احترام بذاره.نه اینکه با کلمات زشت صداش کنه. گفت مگه چی گفتم؟ گفتم گفتی معلمک؟ طوری با تعجب معلمک رو تکرار کرد انگار اولین باره می شنوه. گفت من نگفتم. گفتم گفتی. به مامانت گفتی این معلمکه ست!! نگاهم کرد.چیزی نگفت. چند دقیقه بعد رفت با مامانش اومد. مامانه گفت دخترم چی گفته تو رو ناراحت کرده؟ شوهرم گفت برو ببین چی گفته.حالا اون اصرار  که چی شنیدی؟ من انکار که ناراحت نشدم از چیزی و وقتی گفت دخترم گفته دیگه درس نمیدی بهش؟ گفتم آره. گفت چرا؟ گفتم وقت ندارم. خودش و دختره چندبار پرسیدن و من فقط گفتم وقت نمی کنم.


حالاااااااااااااااااا...

ص رو واسطه کردن که دوباره درس بدم.و ص که میگن حافظه نداره. مغزش قاطیه. مغزض خرابه و ... ( همه ی اینها خودشونن نه ص) داشت اصرار می کرد که بهش درس بده. بچه خیلی ناراحته.

زدم به در خریت و برای ص تعریف کردم که چی شنیدم. ناراحت شد و گفت( خیلی بی تربیته.حقشه که درس ندی بهش)

ولی بعد باز گفت: تو به دل نگیر. بهش درس بده. گناه داره.


فعلا که رو مود دلخوری ام و حق نشناسی. اما واقعا راحت شدماااااااااااااااااااااا...

*


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.