پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سِتّه

در مورد احساس سرما در قلب و علایم مشابه سرچ کردم. نوشته علامت سکته قلبی.

والله یکماه و نیم بلکه بیشتره که این علامت رو دارم. سکته مکته خبری نبوده.

تلفن چندتا دکتر قلبو گرفتم. اما صبح جرات نکردم وقت بگیرم.

درد جدید، داروی جدید، مراقبتهای جدید، از توانم خارجه.



محمود دولت آبادی توی کتابهاش سکته رو در گویش مردم خراسان، سِتّه نوشته.  setteh  

نظرات 2 + ارسال نظر
طوبی یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 21:29 https://40-years-mind.blogsky.com

خدا نکنه بابا , الان که نشسته ام بخدا یه سرچ بکنم علایم ده تا مرض رو پیدا می کنم , پدرم با وجود رابطه به شدت کج دار مریض از طرف اون و آروم نمی گیگریم از طرف من , خیلی رفتار خوبی نسبت به سلامتی داره , مرتب تلقین می کنه که سالمه هر وقتم که من غر میزنم مثلا کمرم درد می کنه می گه بیا کار کن قوی می شی !بخدا . همینطوری سر هفتاد سالگی پا به پای بچه ها کار می کنه .

خدا سلامت حفظ شون کنه الهی
کاملا قبول دارم که سرچ کردن نتایج افراطی پیش روی آدم میذاره.اما امان از آدم بی طاقت!!!
منم در مقابل سرچ کردن بیماری ها آروم نمی گیگیرم

اعظم یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 01:10

لطفا لطفا لطفا جدی بگیرید

چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.