پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خنگ کی بودی تو؟

خانومه دیشب چندتا برگه ی ریاضی و علوم آورده.میگه اینا رو مدرسه داده برای اونایی که گوشی ندارن. گفته بخونن بیان همینا رو امتحان بدن.

برگه ها رو نگاه کردم.خلاصه ی چهار فصل ریاضی و سوالات علوم و جوابهاش بود. دختره رو نشوندم، چندتا سوال ریاضی رو نشون دادم گفتم: اینا رو بلدی که. نه؟ بهت درس دادم.خواندن ساعت و الگوهای عددی  و اینا...

گفت: نه. کی به من درس دادی؟ ندادی!

کلا منکر همه چی شد. هیچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچی بلد نبود.

گفتم علوم رو که دیگه بلدی. بعد از درس دادنم ازت پرسیدم. یادت نمونده؟ یکی رو پرسیدم. گفت بلد نیستم. بیخودی زحمت نکش!


بعد تموم سریالهای ترکی رو به ترتیب ساعت پخش یکی یکی اسم برد و هی گفت: اینم ندیدی؟ ببین دیگه. خیلی قشنگه!!!!

ساعت یازده هم رفت. گفت برم که سریالم شروع شد. خدافس!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی شنبه 15 آذر 1399 ساعت 23:12 https://40-years-mind.blogsky.com

سلام , خوبین . ببخشید نبودم . راستش این نسل دختر و پسر ای این زمونه این مدلی شدن دیگه .همین پارسال به دختر یکی از آشنایان که هشت سالش بود - اونم به اصرار پدر که خیلی خانواده خوبین , خیلی اصیلن خیلی خیلی ؛ یکجوری می گفت که یعنی تو نیستی - انگلیسی درس می دادم نیمساعت نگذشت دیدم داریم در باره دوست پسرش - که بچه مایه است , دقیقا همین اصطلاح رو گفت - به زبان شیرین فارسی صحبت می کنیم .

سلام
خو ش اومدی

اینم رها کنم برام از عشق های سریال ترکی حرف می زنه

ماشالله.هشت ساله و بچه مایه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.