پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

آفت

همان وقتی که دوست داشتن توی دلت جوانه زد باید سم آفت کش بریزی روی خاک. دوست داشتن آفت است.

همان وقتی که دیدی بخاطر دوست داشتن کسی با خوب و بدش راه می آیی، باید بزنی پس کله ی خودت. دوست داشتن آفت است.

همان وقتی که متوجه شدی چون کسی را دوست داری هی می بخشی اش و هی فراموش می کنی، باید میل داغ بکشی توی چشمهای کورت.دوست داشتن آفت است.

همان وقتی که ترا مشروط و معطوف به شرایط خواستند و نخواستند، باید جمع کنی از آن دیار بروی، دوست داشتن آفت است.

همان وقتی که فهمیدی یک چیزی داری به نام دل، و وول وول می کند که برود برای خواستن و داشتن کسی، بمیری بهتر است. دوست داشتن آفت است.

دوست داشتنت را از سیستم آفرینشت بردار. بعضی ها را حقیر و خوار می کند. بعضی ها را قلدر و زورگو.

از دست رفتن و غش و ضعف کردن را از روی حافظه ی دلها بردار. که بعضی ها را گریان و نالان می کند و بعضی ها را مغرور و خودخواه.


دلت خوش است بخدا. با این موجوداتی که خلق کردی و به جان هم انداختی.



نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه شنبه 15 آذر 1399 ساعت 08:49

ای گفتین خدایی به چی خلق ما ادما دل خوش کرده اخه

فکر کنم خودشم نمی دونه چی کار کنه
برای همین ول مون کرده به امان ج ا و کرونا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.