پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

علم بهتر است بابا!

خب خب خب

اون کیه که کتاب خرید و الان کارتش سه رقمی شده و رسما هیچچچچچچی نداره ته کارتش؟؟؟


من من من !


فکر کنم سه چهار تا کتاب از لیستم موجود نبود.

بقیه رو از دوتا کتابفروشی آموت و پاراگراف سفارش دادم. که متاسفانه کمابیش داشتن کتابها رو.

بسته ی دومم برسه ببینم چیا کمه.

( زورش می آید از روی لیست کتابفروشی چک کند.باید حتما کتابها را ببیند!! )


و خب جرات هم نمی کنم که مثل دفعه های قبل از کتابها عکس بگذارم. چون با تمام وجودم لمس می کنم و می دونم که الان دیگه ردیف کتابهای روی هم لاکچری بازی محسوب میشه و دل بندگان خدا رو کباب می کنه. ( دل خودش را بو می کند و می گوید هاااااااااا....عجب بوی کبابی...! )

نظرات 5 + ارسال نظر
اعظم دوشنبه 10 آذر 1399 ساعت 14:26

از همون فرهنگستان که آدرس دادم، راحت هست، میشه فهمید.

ممنونم

اعظم یکشنبه 9 آذر 1399 ساعت 15:00

تم اشونو میدونم، دوستم دارم جنگ جهانی ها رو، راستش برای قیمتشون تا حالا نخریدم
که البته به این نتیجه رسیدم، هرچی دیرتر بخری، گرونتر می‌گیری
وای خاکستر و خاک رو می‌خواستین؟ من همینو به افغانی گرفتم.
دیگه نرفتم ترجمه‌اش رو بگیرم.
اون کتاب متن و عکس نشر چشمه رو نگرفتم، رفتم دیدم، خوشم نیامده بود.

واقعا گرون ان. گرووووون.
افغانیش رو از کجا گرفتین؟ فارسی دری دیگه..؟ ترجمه نمیخواد .می خواد؟ میشه فهمید.

اعظم شنبه 8 آذر 1399 ساعت 21:51

چندتایی رو نمیشناختم.
اما درکل خریدهای خیلی خوبی بود، امیدوارم از خریداتون بعد خوندنم راضی باشید.
منتظر معرفی‌های چشم شب و بلاجرمانیا هستم.
تشرف رو حالا خودم احتمالا تو این ماه بخرم.

فقط از تصویر بازگشت ناراضی ام. قبلا متوجه شده بودم عکس-کتابه. من دنبال داستان جدید عتیق رحیمی بودم. و توی آخرین معرفی های یه نویسنده هول شدم و فکر کردم این همون رمانه ست. و توی لیست نوشتمش. دستم که رسید دیدم ای واااااااااای این همونه که یادداشت کرده بودم نخرمش

دوتا کتابی که گفتین رو بخاطر تم جنگ جهانی دومش انتخاب کردم. امیدوارم خوب باشن.

اعظم شنبه 8 آذر 1399 ساعت 14:58

بلی که جدی، می‌خوام ببینم چقدر جیبتون خالی شد

یک تومان و خرده ای

اعظم پنج‌شنبه 6 آذر 1399 ساعت 23:41

منم منتظر عکسم

جدی؟؟
باشه چشم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.