پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

متفق هستم!

چرا هر کتابی که انتخاب کردم و توی لیست گذاشتم مربوطه به جنگ جهانی دوم؟

چرا هر فیلمی که این چند وقته دیدم مربوط بوده به جنگ جهانی دوم؟

چرا  من اینقدر  بازه ی زمانی جنگ جهانی دوم رو دوست دارم و قصه هاش برام جالبه؟

آیا کائنات داره  اینها رو به مرکز کشش درونیم هدایت می کنه  و چون علاقمند اون دوره ی زمانی هستم ( هم از لحاظ اندیشه های جاری در ادبیات و فرهنگ ، هم سبک زندگی، هم لباس ، هم تعلیق بین سنت و مدرنیته و حتی سرویس های چای خوری!! )  کتاب ها و فیلم ها رو سرراهم قرار میده؟


فقط هم در جبهه ی متفقین جنگیدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.