پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خواب

دایی ( مرحوم شده )  ماسک و کلاه آورده داده بهش و گفته: اینو فلانی (مامان من) داده برای پری. گفته مراقب خودش باشه.این ماسک رو بزنه.

بهم گفت: نمیدونم یا مریضی یا یه دردی داری یا خیلی گریه می کنی؟ خلاصه این پیغامو بهت دادم.مادرت نگرانته.

کلی توصیه کرد برای صبوری بعد از اینکه خوابش رو تعریف کرد.



سه روز قبل هم یکی زنگ زد و خوابش رو تعریف کرد. خوابی با حضور دایی  و  تلاش برای مراقبت از من و خواهرا .

-سلام مامان 


نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 02:54 https://40-years-mind.blogsky.com

بفرمایید .از بهشتم براتون توصیه صبوری می کنند.اتفاقا علی رغم بقیه چیزها من به این خوابها اعتقاد دارم البته بگم شاید دلیلش این باشه که من پدربزرگم درویش بود و با وجود ناشنوایی مطلق از اتفاقهای جاری توسط خواب یا بقول خودش "سِیر" مطلع بود . در این حد که اسم دوست پسرم رو به مادرم گفته بودها . یعنی آبرو برام نمونده بود . بگذریم خوشحالم که حالتون داره کم کم بهتر می شه . بچه ها و طبیعت منبع لایتناهی انرژی مثبت هستن . کار خیلی خوبی کردین که دیدنشون رفتین .

ممنون از انرژی تون.
وای لو دادن اسم
خیلی عالی بود

همینطوری م فرصت نمی شد سالی یگی دوبار بیشتر فامیل رو ببینی.دیگه الان ترس از کرونا همونم قطع کرده. مگه دلیلی پیش بیاد که حتما باید بری. مثل همین ختم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.