پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بی عنوان

سگ تو روحت صدا و سیمای میلی!

خائن وطن فروش عامل بیگانه ی این چندسال از چندساعت قبل شد: عزت و آبروی ایران. استاد آواز ایران. و چپ و راست عکس و رپرتاژ ازش پخش می کنن.



روحش شاد.

نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم جمعه 18 مهر 1399 ساعت 23:44

به رسانه کاری ندارم
اما
با اینکه مدتها میدونستم خوب شدنی نیست، یکهو خالی شدم.
من که هیچ نسبتی ندارم
وای به خانواده اش

دقیقا حس و حال خیلیاست. حداقل چهارساله که حالش وخیم بود و هربار خبر فوت پخش می شد همه فکر می کردیم حقیقته. اما واقعی شدنش واقعا ناراحت کننده بود.
یه چیزایی ابعادی فراتر از فرد و شهر و کشور دارن. انگار مال جهان ان.مال تمام دنیا.
وگرنه ایشون هم خوب عمر کرد، هم خوب زندگی کرد. هم متنعم و مشهور و موفق بود. اما کاریزمایی داشت و داره که همه دلشون می خواست عمر ابدی داشته باشه و هیچ وقت از دنیا نره.
به قول دوستی چه افتخار بزرگیه که ما در دوره ای زندگی کردیم که شجریان رو دیدم و شناختیم.

طوبی جمعه 18 مهر 1399 ساعت 03:40 https://40-years-mind.blogsky.com

سلام . اون سگ تو روحت رو خوب اومدین .

سلام به روی ماه تون
خوش اومدین بعد از مدتها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.