پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

زن ها

من با این زن ها زندگی کردم. مردگی کردم. با این زن ها نفس کشیدم. خوابیدم. خواب شان را دیدم. حرف هاشان را شنیدم. بیدار شدم. گریه کردم. خندیدم.

من با این زن ها بار گرفتم. نه ماه رنج بردم و با جیغ های ترسناک از درد، زاییدم. با این زن ها کابوس دیدم. از روی پشت بام ها پریدم. توی تنگ ماهی خفه شدم.

من با این زن ها خو گرفتم. مالوف شدم. بهشان عادت کردم. گذاشتم شان کنار. سراغ شان رفتم. حل شدم در روزها و شب هاشان.

این زن ها کشتند مرا. موهام را سفید کردند. چشم هام را کم سو، دستم را لرز لرزان.

این زن ها شیره ی جان من اند.

نظرات 4 + ارسال نظر
اعظم یکشنبه 20 مهر 1399 ساعت 23:40

خب دیگه هاویه رو دارمش، باااید بخونم

گوارای وجود

اعظم جمعه 18 مهر 1399 ساعت 23:41

خب من در این حد که بگم قلمش پرستیدنی، نه
اما چون تا حالا هیچی نخونده بودم ازش، خب برام جدید بود.
هاویه رو هم دارم
اونم بخونم.. بعدا
من چرااا اسفار رو افسار نوشتم
با اینکه چند بار می‌خونم، مشکلی نداشته باشه باز سوتی میدم

سوتی پیش میاد ناراحتش نشین
ولی من دیگه نمی خونم ازش. همینا بس بود. عمر گرانمایه رو برای خوندن بقیه صرف می کنم
کلا با جهان ذهنی خسروی ارتباط نگرفتم.

اعظم پنج‌شنبه 17 مهر 1399 ساعت 15:25

خواهش
کتابی که در حال خوندنش هم هستم
افسارکاتبان_ ابوتراب خسروی
چه عجیب تا حالا ازشون نخونده بودم
این کتاب خیلی خوبه
حتما بخونید.
شایدم خونده باشید.

خوندم اسفار کاتبان رو. رود راوی رو هم خوندم. نتونستم باهاش رابطه ی عاشقانه برقرار کنم. صرفا بعنوان سبک یک نویسنده بهش ارادت دارم نه بیشتر. شاید بخاطر فاصله ی فضای ذهنی من با آرمان شهر ابوتراب خسرویه.دوستی دارم که او رو می پرسته و بجز او کسی رو نویسنده ی درست و حسابی نمی دونه. ولی من نتونستم به این حس برسم.
سال قبل خوندم. اما ازش چیزی ننوشتم. تا این حد...

اعظم سه‌شنبه 15 مهر 1399 ساعت 23:01

رمان جدیدتون؟
آخرین کتابی که خوندم، نمیدونم توصیه خوبی هست یا نه
اما میگم
مُردن، نوشته کُری تیلر ترجمه میعاد بانکی
میشه یه روزه خوند اگر بیکار باشی
سرگذشت نامه و آخرین کتاب نویسنده هست
از وقتی که بهش خبر میدن بیماری صعب العلاجی داره تا مرگش
سه بخش داره
مواجهه با بیماری
تعریف از خودش و پدرو مادرش و خواهر و برادرش
بخش آخر به خودآگاهی رسیدن ...
حالا سرچ کنید بازم
اگر دوست داشتید تهیه کنید و بخونید

شاید... ببینیم چطور پیش میره.

دیدم اطلاعاتش رو. ممنون از معرفی. گذاشتم توی لیست.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.