پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مثل یک شعر سیاه

دلم یه عالمه کتاب می خواد.

از یه عالمه معرفی  کتاب اسکرین شات دارم که لیست کنم .

چه لیست بلندی بشه.

با این قیمت ها طرح تخفیف هم نجاتم نمیده.

یک کتاب گروه همخوانی صد تومن قیمت خورده. ترجیح میدم نخونمش.

کتابخون تیر و شیفته و شیدای کتاب هم که باشم، باز هم جیب آدم با کسی تعارف نداره.چیزهای واجب تر از کتاب هست که باید تهیه بشه.

همینقدر قشنگ و ترسناک!


نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم شنبه 12 مهر 1399 ساعت 11:20

مرسی، سرچ کنم ببینم چی هست:))

اعظم پنج‌شنبه 10 مهر 1399 ساعت 21:07

اسمش چیه؟
ببینم من دید،ش یا نه؟

ورطه
96تومن

اعظم چهارشنبه 9 مهر 1399 ساعت 23:54

سلام
وای وای... مدینه گفتیو کردی کبابم...
چه کتابی؟ صد تومن؟

سلام
یک کتاب ترجمه از ادبیات ژانر وحشت ژاپن
که از قضا دلم می خواد بخونمش.اما جیبم ترجیح نمیده

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.