پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

درخت خربزه الله اکبر

دیروز با همین مامان قشنگی که یکسالی هست با هم دوست شدیم، رفتیم بلوط چینی. توی این همه سال نمی دونستم چند خیابون بالاتر از ما، درختهای بلوطی هست که هرسال کلی بلوط خوشگل داره. از همین الان بگم که صرفا برای استفاده ی دکوری و تزیینی چیدیم.

حالا...

عکس بلوط رو گذاشتم و روی عکس هم نوشتم بلوط. این بازخوردهاش:

-اینا چی ان؟

-چه قشنگن...چی هست؟

-واسه چی می خوای؟ دمنوش؟

-اینا دیگه چی ان؟ طبیعیه؟

-وااای...چقدر نازن. چی هست حالا؟

-نخور کرونا داره.

-اسمش چیه؟

و ...

اونقدر دلم می خواد در جواب چیه و کیه و ... بگم: انار یا خربزه.


نظرات 1 + ارسال نظر
زرین دوشنبه 31 شهریور 1399 ساعت 12:51

سلام
روزت به خیر
من یه زمانی وبلاگ مینوشتم
شاید دوباره شروع کنم
برام جالبه که هر روز تقزیبا نوشتی
راستش منم 44 ساله ای هستم در آستانه بازنشستگی خودخواسته که نمیدونم بشینم خونه و به پسر چهارده ساله ام بربسم یل بیام سر کار تا ده سال بعد که پسرم 24 ساله شده؟

سلام
روز شما هم بخیر
صلاح کارتون رو خودتون بهتر از هرکسی می دونید.
اما نوشتن رو حتما شروع کنید.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.