پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

انگشتونه

واضح و مبرهن نوشته بودم انگشتونه رو نمی تونم تحمل کنم.

ده تا دایرکت اومد برام که( یه وسیله هست.فلزیه .روش شبیه سوراخ سوراخه. توی انگشت میندازن که سوزن دست رو سوراخ نکنه. از اون سفارش بدین. باهاش کار کنین که آسیب نبینین).

خدایا خودت ظهور کن!!!


یکی هم نوشته بود( سفارش بدین براتون بسازن!!)


دو  یو اسپانسرد می فور میک انگشتونه؟؟ do you sponsered  me for make Angoshtooneh 


نظرات 1 + ارسال نظر
اعظم چهارشنبه 29 مرداد 1399 ساعت 00:06

یه اصل هست میگه: باید نظر بدی، حتی اگه جفنگ باشه

ملت همیشه در صحنه هم اگه نظر نده که حناق می گیره.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.