پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

جوابگوی کی بودی تو

از اتاق میاد بیرون. صدا از لپ تاپ پخش میشه. از ساعت هشت کلاس آنلاین داشته. داره به استاده نقل و نبات می گه و ...

-درس نمیده که . فقط داره از روی متن کتاب  می خونه. همونم بلد نیست بخونه. جواب پسرها رو نمیده. فقط جواب دخترها رو میده. هر چی سوال کنیم خودشو می زنه به نشنیدن.

میگم:

-تو هم که استاد شدی همین کارو رو خواهی کرد. فقط جواب دخترها رو میدی.

میگه:

-نخیرم. من اینطوری نمیشم. اصلا نمیشم. من جواب همه رو نمی دم!!!!!


دوباره میره تو اتاق. نقل و نبات گویان یه آهنگ قری میذاره و صدای استاد در پس زمینه ی آهنگ گم میشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
ایمان یکشنبه 26 مرداد 1399 ساعت 08:56 http://imanrad2.mihanblog.com/

سلام آبجی
فکر کنم خط دوم اشتباه تایپی داره
*فقط جواب پسرها رو میده*
جالبه بعد از 10 سال هنوز به مطالب شما سر میزنم، به خودتون افتخار کنید

سلام
آره اشتباه تایپیه.

پسرکم هم وقتی غذایی به مذاقش خوشمزه میاد میگه به غذاهات افتخار کن که من می خورم شون. واقعا خوشمزه بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.