پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نکشی مون با این همه امیدواریت

طبعا باید غمگین و به خاک فنا رفته باشم. البته که ناراحت شدم بخاطر تایید نشدنش. اما این حجم از بی اهمیت بودنش و تصمیم برای نگه داشتنش ور دل خودم، بی سابقه ست. می خوام بگم که تغییر شرایط محیطی دغدغه های آدم رو هم تغییر میده.

حس می کنم الان زنده موندن و زنده نگه داشتن افراد خانواده مهم ترین کاریه که باید بکنم ( گرچه که در این مورد مثل امریکام و هیچ غلطی نمی توانم بکنم).

حتی به زبونم نمیاد که بگم ( این نیز بگذرد.) واقعا معلوم نیست که بگذرد. یه اپسیلن ویروس چطور زار و زندگی همه رو به هم ریخته.

پیش تر سرطان موروثی مایه ی نگرانیم بود.الان به نظر میاد چه ترس کودکانه ی خنده داری بوده در مقابل این جانوری که ممکنه کارت رو به ساعت هم نکشونه .

نظرات 1 + ارسال نظر
سمیه دوشنبه 13 مرداد 1399 ساعت 08:37

سلام فقط عنوان پست شما فقط زود به زود وبلاگ به روز کنید که ما به عشق خوندن وبلاگ که این کامپیوتر هر روز روشن می کنیم و در خط مقدم کرونا می جنگیم یعنی کادر درمان خط مقدم منو ببین با دستاشون خفه ام می کنن

سلام جانم
اعتراف م یکنم که وقتی کامنت های شماها کم میشه من میگم کسی نمی خونه اینجا رو، پس ننویسم هم مهم نیست.
کامنت هاتون مایه ی دلگرمیه.
سنگر رو حفظ کنید که کرونا رو همراه مداح های عزیز شکست بدیم...ببخشید کادر درمان رو شکست بدیم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.