پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

من هم عزاداری می کنم، اما توی خانه ام...

از آمپول های پنجاه و نه میلیون تومانی  گفته بودم که برای بیمار مبتلا به کرونا تجویز شده بود.سه عدد . دو تاش تزریق شد و متاسفانه به سومی نکشید.

آمپول را به دکترمتخصصی از آشنایان نشان داده اند و گفته اند اگر بیمار می ماند، سومی را هم تهیه می کردند. دکتر  بهشان گفته بود: این دارو مختص بیماری دیگری ست که هیچ ربطی به کرونا ندارد . دارو خارجی ست و با قیمتی بین سه تا چهارمیلیون پیدا می شود. و شاهد آورده که داروی خاص بیماری مادرش است و قیمتی بالاتر از این برایش متصور نیست.

ریاضی تان تا حدی خوب هست که چهار را از پنجاه و نه تفریق کنید؟ ریاضی که مهم نیست. مهم این است که نمی دانیم مابقی این قیمت توی جیب چه کس یا کسانی می رود.

نکته ی دیگر اینکه در گواهی فوت، نوشته اند ( ایست قلبی). اینطوری آمار کرونا به خوبی و ظرافت پایین می آید و مردم از نگرانی درمی آیند تا توی هم بلولند و محرم و صفر را نفس به نفس  زنده نگهدارند. خودشان مُردند هم مُردند. فدای سر سیاست های خوش رنگ و لعاب و آنها که توی هزار توهای امن شان خزیده اند و مردم را می فرستند جلوی تیرهای زهرآگین کرونا .

تمهیدات در نظر گرفته شده برای  خانواده و افراد نزدیک بیمار هم به این ترتیب است:

بروید دنبال ضدعفونی کردن خانه تان. (خودتان محلش را پیدا کنید). بروید تست بدهید( خودتان مرکزش را پیدا کنید).

تست برای سنین بالای شصت سال رایگان است. بیمارستانهایی که در کرج تست می گرفتند، بخش مربوط به تست گیری را جمع کرده اند. به عبارتی اگر جوانی هستید که بنیه سالمی دارید و هیچ ویروسی بهتان کارگر نیست و بادمجان بی آفت بم هستید یا پول دارید که تست بدهید و درمان کنید، بیایید توی گروه ما که نگه تان داریم. وگرنه هیچ کس وارد گروه ما نشود. و  به قول آن آقازاده برود بمیرد.

همین!

سرتان سلامت!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.