پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

حیف

هرچقدر ابا کنم از نوشتنش، باز هم بهانه ای دست می دهد تا دست ببرم به گفتنش.

حیف از عمری که پای بعضی چیزها گذاشته ایم.

حیف از مهری که پای بعضی چیزها گذاشته ایم.

حیف از گریه هایی که پای بعضی چیزها کرده ایم.

حیف از دل لرزه و تن لرزه هایی که برای بعضی چیزها به جان خریده ایم.

حیف از سختگیری ها و محرومیت هایی که برای بعضی چیزها به خودمان داده ایم.

حیف از امیدی که برای بهبود بعضی چیزها هنوز توی دل مان کورسو می زند.

حیف از چشم های شب بیداری که پای تب و ناله ی بعضی چیزها سوزانده ایم.


به جای ( بعضی چیزها)کلمه ی  (بعضی کس ها) بگذارید و ببینید که زندگی کلش حیف و میل شده برای هیچ!


نگویم که و چه که بیشتر از این در آتش نسوزم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.