پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

آی ام پانتر

یعنی پلنگ ها!!!!

پلنگ!!

نظرات 2 + ارسال نظر
سمیه یکشنبه 29 تیر 1399 ساعت 07:51

سلام ممنون از معرفی تون التبه عطر سنبل بوی کاجو خنده لهجه دار خوندم ولی بقیه رو نه خیلی لطف کردین

سمیه شنبه 28 تیر 1399 ساعت 08:24

سلام خوبین هفته پیش دو تا کتاب آقای مهرداد صدقی رو خوندم و کلی باهاش خندیدم آبنتاب هل دار و دارچینی هم می خواستم بگم اگه نخوندیدبخونینش که زنگ تفریح خیلی خوبی تو این روزای سخت هم اینکه چند تا کتاب حال خوب کن معرفی کنید عصبانی نشید می دونم معرفی کتاب دارین کلی از کتابایی رو هم که خوندم ازهمون معرفی هاتون خوندم ولی گفتم اگه چیزی تو ذهنتون الان هست که کتابای ساده حال خوب کن باشن تو این روزا دوباره معرفی کنید

سلام
تعریف کتابای آقای صدقی رو خیلی شنیدم. هنوز ندارمشون. اما تو برنامه م هست.
چرا عصبانی؟؟؟؟؟؟؟ چرا آخه؟ناامید شدم از خودم.


کتاب( عطر سنبل بوی کاج )و( خنده ی لهجه ندار) از (فیروزه جزایری دوما ) رو بخونید و قهقهه بزنید.

کتابهای جیوانی گوارسکی هم طنز خیلی قشنگی داره.
/دن کامیلو/ و / شوهر مدرسه ای/ رو پی دی اف خوندم. توی کانالهای کتاب بگردین هست.

دستگاه گوارش هم کتابی با حال و وهوای طنزه. ایرانیه. مال نشر چشمه.نویسنده آیین نوروزی
کتاب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.