پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

حذف متن

زن در ریگ روان رو صوتی گوش دادم. شش اپیزود داشت. سه تا رو گوش دادم و حسابی جذاب بود. اما فقط شش اپیزودِ کمتر از نیمساعته؟؟؟ مگه میشه؟

با شکی درونی و قوی سراغ پی دی افش رفتم و دیدم بله!!!... با اینکه ضبط رادیویی شده و با صدای دوبلور حرفه ای  و نام آشنا پخش میشه، قشششششششنگ رج زدن و هرجا رو دلشون خواسته حدف کردن.

پس... خواهرم! برادرم! کتاب بخون. کتاب ننیوش! و نگوش!

گوش بده ها...اما مطمئن شو دلبخواهی از متن زده نشده.

بریم که گوش دهی رو نیمه کاره رها کنیم و پی دی اف بخونیم.

کتابش رو ندارم.


نتیجه گرفتم هرجا کتابی رو در منابع رسمی ضبط و پخش کردن، ایرادی در کاره و حذفیات به وفور و سخاوتمندی فراوان مشاهده میشه.


نظرات 1 + ارسال نظر
اعظم پنج‌شنبه 26 تیر 1399 ساعت 16:08

سلام
این برنامه های کتاب شب و اپ ایران صدا، اینطوریه که یکی کتاب رو می‌خونه، خلاصه می‌کنه، میده گوینده می‌خونه
با صوتی کردن رایج کتاب ها خیلی فرق داره.

این هم احتمالا چون برای رادیو تنظیم شده ، توصیف های ادبیش رو حذف کرده و اکت های داستانی رو نگه داشته.
بهرحال نیمه کاره ولش کردم که پی دی افش رو بخونم.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.