پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

کجا برم؟

توی شهر فقط دو بیمارستان دولتی بیماران کرونایی رو بستری می کنه. تختهای مربوطه درهر دو بیمارستان پر هستن و اگه بخت و اقبال همراهت باشه و اورژانس تخت خالی داشته باشه، بیمار جدید رو توی اورژانس بستری می کنن. البته نه به این سادگی. اگه فاکتورهای حیاتی مثل پلاکت و اکسیژن خون و ضربان قلب افت داشته باشه، پذیرش میشی. وگرنه که باید برگردی خونه.

این مشاهدات عینی بخش اورژانسه که بیماران مشکوک یا مبتلا در فضاش مشغول تردد هستن:

خانوم جوانی که تست کروناش ثبت شده با مادرش تلفنی حرف می زنه. صدای مادر هم قابل شنیدنه.

-تستم مثبت شد مامان

-خونه نیای ها. راهت نمیدم.

-کجا برم؟ برم توی پارک؟

-من نمیدونم. هرجا می خوای برو. تا خوب نشدی نیای خونه.

دختر جوان زنگ می زنه به چند جا و درخواست می کنه که براش خونه ای به مدت دوهفته اجاره کنن. و معلوم نیست چه جوابی می شنوه که می زنه زیر گریه.

*

دختر دیگری همونجا تعریف می کنه که: اومده تست بده. بردارش بهش گفته تا تست ندادی و جواب منفی بهت ندادن خونه نمیای. راهت نمیدیم.

این دختر هم سرگردان توی فضای اورژانس راه میره و قصه ش را برای هرکی می بینه تعریف می کنه.

*

به قول دوستمون مهم نیست سفره ی مردم کوچک شده.

مهم نیست دل مردم کوچک شده . مهم نیست عزت نفس مردم کوچک شده. به جاش امنیت داریم و دست از آرمانهای انقلاب برنداشتیم!


نظرات 3 + ارسال نظر
اعظم یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 13:20

خدا رو شکر.
انشالله که زودتر سلامتی رو بدست میارن.
لطف دارین

انشالله.ممنونم
با اینکه مرخص شده از بیمارستان اما هنوز نگرانم. از بس خبرای بد می شنوم در مورد این بلا

سمیه یکشنبه 8 تیر 1399 ساعت 12:29

وای چقد وحشتناکه یعنی چی مادر بچه شو راه نده باور کنید خدا زده به سیم اخر ولی نمی دونم چرا داره زجر کش می کنه بابا یهو دگمه قیامت بزن تموم شه بریم دیگه در راستای پست بعدی تون باید بگم اشتباه ترین کار دنیا بچه دار شدن اونم تو ایرانه نمی دنم چرا منم این خبط کردم اخه یعنی هر روز دارم فک می کنم به من و همسرم چیزش شه دخترمو چیکار کنیم ن

منم شنیدم واقعا شوکه شدم. بیمار بیچاره نیاز به حمایت روحی داره. نیاز به مراقبت داره. کلا کرونا تاثیری روی آدم و خلق و خوش گذاشته که صد تا جنگ و مذهب و بی مذهبی از اول آفرینش تا الان نتونسته بود بذاره.


به چیزای بد فکر نکنین. انشالله سلامت باشین کنار دخترتون

اعظم شنبه 7 تیر 1399 ساعت 22:10

سلام
چی شده؟، رفتین تست دادین؟
انشالله که منفی باشه

من و خانواده من نیست.
یکی از اقوام نزدیکه
متاسفانه مثبت بود.حالش هم خیلی بد.
اما خدارو هزار مرتبه شکر بخیر گذشته تا الان.
نمیدونین احوالپرسی و دلجویی تون چقدر آرامبخشه.
ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.