پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خالی

دیروز دوساعت توی خونه تنهاش گذاشتیم.جایی کار داشتیم.

سر شب که فلش رو زدم به تلویزیون تا قسمت بعدی سریال رو‌ببینیم دیدم ارور میده

با لپ تاپ چک ‌کردم،دیدم کلا خالیه

زیر بار هم نمیره که کار خودشه

اعتراف هم نمی کنه که چه بلایی سر فلش و محتواش آورده.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا جمعه 6 تیر 1399 ساعت 13:37

سلام ...
قبلن ها توی وبلاگ شما یکی میومد براتون نظر میذاشت ...
بعد می گفت برو تایید کن نظرها رو شاید کاربرها منتظر تایید نظرهاشون هستن ....
اگر اون ناشناس بیاد حتمن اعتراف میکنن ...
بعد نظرشونو دوبار تایید کن ...

سلام
اتفاقا نظر داد و تایید نشد
اعتراف هم کرد

jud پنج‌شنبه 5 تیر 1399 ساعت 17:12

میدونین من چی فکر میکنم؟ فکر کنم موقعی که فلش در حال پخش بوده درآورده شده، اونجوری پاک میشه محتویات فلش اگه اشتباه نکنمD:

اعتراف کرد. تقریبا همین بوده.با کمی تفاوت در عملکرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.