پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

راستگو

نیستی که نباش! اصلا هم دلتنگت نیستم. اصلا هم یادت نمی افتم. اصلا هم یادم نمی افتد چقدر دوری. اصلا هم فکر نمی رود به اینکه چه کج کج و دلبر می خندی. اصلا هم نمی میرم برای دوباره شنیدن درد دل هات. اصلا هم جان نمی دهم برای دیدن چشم های پرشیطنتت. اصلا هم جان نمی کنم که بهت فکر نکنم. اصلا هم غصه دار نیستم که هزار روز است حرفی نزده ای. اصلا هم دلخور نیستم که حتی گوش شنوا نداشتی. حتی ندیدی.حتی نشنیدی. جواب  دادن پیشکش. اصلا هم  ...

خبری نیست. نگاهم نکن. هیچ خبری توی دل و سر و چشم من نیست. لابد چیزی رفته توی چشمم که چشمم پرآب شده. لابد گرد و غباری، پشه ای... اسم این ها که می چکد اشک نیست! اسم اینها گریه نیست. برو نایست به تماشای من. من گریه نمی کنم. من دلتنگت نیستم. من دلم نمی خواهدت. من...

دیوار باش. محکم و نفوذ ناپذیر!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.