پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مفت و مجانی خور....

توی روزهایی که ایرانسل فرت فرت پیامک می داد که سرپرست های خانوار  برای دریافت سیمکارت رایگان به فلان سامانه و آدرس مراجعه کنن،  یک روز که دو سه تا پیام برای پسرک اومد ، گفت:

-کاشکی منم سرپرست خانوار بودم که الان می رفتم سیمکارت رایگان می گرفتم.

گفتم: میدونی سرپرست خانوار یعنی چی؟ یعنی بابا.یعنی پدر  فرزند. یعنی شوهر یک خانوم.

گفت: خودم میدونم بابا. مگه بیسوادم.

گفتم: یعنی می خواای الان بابا باشی و بچه داشته باشی؟

گفت:بخاطر سیمکارت آره. دوست دارم همین الان سرپرست خانوار باشم.

گفتم: پس برم برات خواستگاری؟ ولی بچه چی؟ بچه رو که نمیدن به آدم.

گفت: بابا...مهم سیمکارت رایگانه. میشه با کسی که چند تا بچه داره ازدواج کنم!!!!!!!



سلام پسرک...خوبی؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.