پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مردسالاری

گاهی گیف و فیلمهای جالب  تلگرام و اینستا رو مخصوصا اگه علمی و فنی باشه ( چون عاشق اختراع کردنه)  نشونش میدم. امروز کنارم دراز کشیده بود و هرچی تبلت رو یک وری کردم که تبلیغ های دل انگیز تنگ کننده و سفت کننده ی پروکسی رو روی نوار بالا نبینه و نخونه،  بالاخره سرک کشید و گیر داد به یه فیلم:

-این چیه؟ دارن چیکار می کنن؟

مگان مرکل بود و پرنس هری که مثلا ناشناس برای مردم فقیر لس آنجلس بسته های غذایی می بردن. براش توضیح دادم و فیلم رو دید. بهش گفتم مدتیه که این دوتا  از دربار انگلیس اومدن که آمریکا زندگی کنن. گفت:

-به نظر من خیلی کار احمقانه ایه که آدم از جایی که بهش تعلق داره و اصالت و نژادش به اونجا برمی گرده، بخاطر پیشرفت یا علاقه یا تفریح یا هرچی، بیاد جای دیگه ای از دنیا زندگی کنه. چون آدم همونجایی که مال خودشه اصیله و جاهای دیگه فقط خارجیه. اصیل نیست.

گفتم:خب خانومش امریکاییه. اون الان توی کشور خودش زندگی می کنه. اون اینجا اصیله.

پاشد نشست. سرشو عاقل اندر سفیه تکون داد و گفت: اون که زن زندگی نیست. باید می موند انگلیس. نه اینکه اصالت شوهرش رو خراب کنه!


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.