پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

از شما به دور....

پیرو پیامک همسرآزاری  وی. بهداشت:

گفته بودم: قرنطینه اگه کشته هم بده عجیب نیست. دعوا و اختلاف که کاملا طبیعیه.

پسرک گفت:چرا قرنطینه باعث میشه که پدر و مادرها اختلاف داشته باشن؟

گفتم: به نظرت الان که بابا بیشتر خونه ست، حس نمی کنی بیشتر به کارهات حساسیت نشون میده.

گفت: چرا. خیلی گیر میده. به همه چیزم ها...

گفتم:یادته روزهای اول که بابا خونه بود می اومد به من می گفت غذات دیر می پزه، زیرش رو زیاد کن! دیر حاضر شده. زود حاضر شده؟

خندید و تایید کرد.

گفتم : همین دیگه. وقتی آاقایون  فقط سه چهار ساعت  خونه باشن، خستگی کار همراهشونه و اندازه ی  همون سه چهار ساعت به بقیه گیر میدن. اما وقتی بیشترمی مونن یا کلا خونه ان، قشششنگ استراحت می کنن، فرصت کافی دارن تا به همه چیز و همه کس گیر بدن. طرف مقابل هم طاقت نمیاره. اعتراض می کنه. این اعتراض از حالت زبونی خارج میشه و فیزیکی میشه و  باقی ماجرا.

پسرک مرموز می خندید و آقای پدرش ما رو تماشا می کرد و در سکوتی غریبانه و مظلومانه فرو رفته بود.


سلام آقای همسر!

نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 22:34 https://40-years-mind.blogsky.com

در خانه ما بر عکس . پدر و مادر خوش و شاد , اتاق تلویزیون رو قبضه کرده و عیله دختری که رودستشون مونده نقشه های شوم می کشند .دختر فوق که شکست پیش از جنگ را قبول کرده مثل همون خانوم ژاپنی خیزخیزی به اتاق خود پناه برده و با صندلی لپ تاپش رابطه سمبیوتیک برقرار کرده

وای دلم دلم دلم دلم دلم...
ببینید من پیام های جالب رو اسکرین می گیرم می ذارم توی کانال.
گفتم که باخبر باشین ( دقت کردین، اجازه نگرفتم. صرفا خبر دادم)
رابطه ی سمپاتیک تون منو مرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.