پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

تکبیر!!!

اونقدر عاشقانه های کوتاه و بلند می نویسم و هرجا منتشر می کنم تا همه ی عالم رو عشق بگیره و همه عاشق هم بشن و هیشکی یادش نیاد دلخوری، خودخواهی، نفرت، کینه و امثالهم یعنی چی.

اونقدر بیت ها و متن های عاشقانه رو کپی پیست می کنم که باز هم همون موارد بالا.

دلم می خواد!!!


همه که میگم، همه ی همه نه ها!

بعضیا مستثنا هستن. بعضی دلخوریا هیچ وقت از دل آدم پاک نمیشه.



وی عادت داشت حرفهای گنده تر از دهانش بزند و فورا خودش آنها را نقض کند!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی جمعه 22 فروردین 1399 ساعت 04:17 https://40-years-mind.blogsky.com

معلومه که بعضی ها مستثنی هستند , در منزل ما اما استثنات به دوران قجر بر می گرده , جدی ها .یعنی مامانبزرگم تا زنده بود- بیشتر از ده سال از فوتش می گذره -از اینکه شاهباجی چرا سر پسر اولش که 16 سالش بوده بهش تیکه انداخته , همین روند به مادر من در زمان خواستگاری و خواهر من زمان جهاز برون می رسد .
یعنی خانواده گی اساتید ایجاد استثنا هستیم , بقیه , بقیه همیشه عاشق باشند و زیبا زندگی و در زیبایی زندگی کنند.

همه جا همینه. ما هم زیاد داریم از ان استثناها

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.