پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

واکنش صفر

یک موقعیتهایی هست که خودت ایجادشون کردی و نمی تونی خودت رو ازش بیرون بکشی. نه که نتونی،  خودت نمی خوای. دوست داری بمونی و همراهی و همدلی کنی. اما نمی دونی اصلا فایده ای داره یا نه. معلوم نیست مزاحمی یا همراه یا باری به هرجهت ؟

ترس داری که پافشاریت برای موندن معنیش پیله بودن و سماجت آزار دهنده باشه.

از طرفی هم دو تا بال روی دوشت حس می کنی و فکر می کنی اگه همینکار رو هم نکنی پس به چه دردی می خوری؟

خلاصه که بین (دوتا شاخ و یک دم قرمز و چنگال سه شاخه ) و (دو تا بال پر دار سفید و حلقه ی نورانی بالای سر ) ، حیرونم.

نظرات 1 + ارسال نظر
طوبی جمعه 15 فروردین 1399 ساعت 22:27 https://40-years-mind.blogsky.com

منم همین حس را دارم ولی صددر صدر شاخ و دم دارم . به جای چنگال سه شاخه این قاشق سالاد را برداشتم دور سرم می چرخونم

به گروه چنگال به دستان خوش اومدین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.